начи цяла зима от -1 до -23 в Панчерево въртя на контакт, чакам лампата, чакам релето да цъкне и паля с едно въртене! Малко мудно върти, ама защото акумулатора е набор на колата, ма пък си е 100Аh и няма да го дам... тя зимата г/д скоро свършва и няма да имам драма с акумулатора! Добавки слагам Кастрол TDA- от един резервоар и мога да потвърдя, че като запали трака много по- малко от обичайното! Доволно!!! Да не чуе давола
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как палим днес ?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от vikoalfa Покажи съобщениеВсичките дни ми пали без проблем от първия път.Без никакви добавки(нафта каква попадне),нищо.-22 градуса ми е рекорд!Даже акумулатора ми 750 амп/ч.
На батко убавицата
Comment
-
Първоначално публикувано от vikoalfa Покажи съобщениеВсичките дни ми пали без проблем от първия път.Без никакви добавки(нафта каква попадне),нищо.-22 градуса ми е рекорд!Даже акумулатора ми 750 амп/ч.
На батко убавицатаAlfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщениебате и аз искам 750 ампер часа...Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщениеКолега,и моят акомулатор ако беше като твоя,щях да ходя на работа с колата дори и да не запали(на стартер).Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщениеС такъв акомулатор не ми трябва изобщо двигателПървоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщениеКато трабантНа стартер вдига 30км/ч
Те по каталог го дават такъв...И аз съм с такъв с лека разлика - 77А/ 770 ампер часа!!! И си пали без да се зачуди, само с докосване на ключа...156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Тия дни в Ловеч нямаше кой знае какви студове.Един път се опита да стигне до -18 и това беше.През останало то време си поддържаше -11,колата ми е с печка и като такава, обективно нямам наблюдение как пали на студено.Един път я палих при -9 нямаше никакъв проблем или подозрителни шумове от двигателя,единствено сутрин помпата в резервоара бучи малко но след секунда две шума изчезва.Днес обаче при 2 градуса запали от третия път.Със сигурност имам изгорели свещи защото ми мига лампата с реотана.Освен това и на всичкото отгоре снощи ми регистрира някаква грешка на педала на газта та може и да е поошашавена нещо.
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеДобре колеги какво се чудите!
Те по каталог го дават такъв...И аз съм с такъв с лека разлика - 77А/ 770 ампер часа!!! И си пали без да се зачуди, само с докосване на ключа...
Представяте ли си какъв трябва да е акомулатор 770 ампер-часа? Тва трябва да е по-голямо от колата в пъти повече.
Засрамете са малко. Елементарни неща незнаете.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеТотално сте зле с тоците. Ампер-час означава 1 ампер да бъде изконсумиран за 1 час. 77 ампер-часа акомулатор значи, че ако колата ти има обща консумация от 77 Ампера ще свъши акомулаора за 1 час. Това 770 Ампера което го четеш там ти е стартовия ток. Вски акомулатор има някакъв максимален стартов ток, който може да бъде ползван за много малко време. При теб щом акомулатора ти 77 ампера-часа 770 ампера стартов ток ще го имаш точно 1 минута преди акомулатора да е аут. но обикновено на практика го имаш няколко секунди.
Представяте ли си какъв трябва да е акомулатор 770 ампер-часа? Тва трябва да е по-голямо от колата в пъти повече.
Засрамете са малко. Елементарни неща незнаете.Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеТотално сте зле с тоците. Ампер-час означава 1 ампер да бъде изконсумиран за 1 час. 77 ампер-часа акомулатор значи, че ако колата ти има обща консумация от 77 Ампера ще свъши акомулаора за 1 час. Това 770 Ампера което го четеш там ти е стартовия ток. Вски акомулатор има някакъв максимален стартов ток, който може да бъде ползван за много малко време. При теб щом акомулатора ти 77 ампера-часа 770 ампера стартов ток ще го имаш точно 1 минута преди акомулатора да е аут. но обикновено на практика го имаш няколко секунди.
Представяте ли си какъв трябва да е акомулатор 770 ампер-часа? Тва трябва да е по-голямо от колата в пъти повече.
Засрамете са малко. Елементарни неща незнаете.Моя грешка
Ето Ви каталог за всички модели какъв акумулатор дава производителя, за да не се чудите моя какъв трябва да бъде!!!
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=37656156 2.4JTD 136+ PS
Comment
Comment